Väldigt roligt intro! Och man fick se många roliga stunder i Alpha! Mycket skratt erbjöds denna söndag iaf!

Stabilize funkar väl inte om personen är död (Poor mans revive)? Sen så snor jag inte saker från mina kamrater! Om det inte är nått coolt, typ en TAC-50, MX-2, Laser Designator eller åtminstånde en Vector. ^^Pelle skrev: haha ajmar du är sämst på sjukvårdmissar att ta morfinen från Skii när han dör. Säger "vi har inget att få upp izo med" när du har allt utom epi
man kan stabilisera för att kompensera för brist på epi
![]()
DC är jobbigt om man har TrackIR på eftersom att DC visar riktningen som geväret pekar. Jag tittar aldrig vart jag skjuter. Sen klagar folk bara om man säger "Kontakt på sjuttiotvå komma sextiosex grader!"Pelle skrev: Höjdpunkten för mig var ändå att du hade DC igång och inte en endaste gång ropade ut gradangivelser när folk frågadeälskar att du filmar, grymt skoj att se från andras vinklar.
Påminner mig om Good old days med mig o Melvin som FAC/JTAC. Those were the days.Carlbark skrev: Jo, man skulle dra ihop en joint [...] med dom och lite norrmänners.
Urgent Fury hette uppdraget.OviDiuS skrev: En random So@ Som jag inte kom ihåg Brief och liknande på. Döpte den på dautm i stället
http://youtu.be/XU8eLB21NHU