Blandade ArmA2 småklipp här
Re: Blandade ArmA2 småklipp här
Trracer skriver:
Jag, Pelle, Web och Fishstick slåss mot den odödliga horden. Jag dör först såklart.
Arma2 zombies
Jag, Pelle, Web och Fishstick slåss mot den odödliga horden. Jag dör först såklart.
Arma2 zombies
Persson skriver:
Den va riktigt läskig! Grym!
Jag stack så det damma. Var tvungen, en polare hade klantat sig och var på sjukan...
Den va riktigt läskig! Grym!
Jag stack så det damma. Var tvungen, en polare hade klantat sig och var på sjukan...
Rigge skriver:
fyfan va creepy
fyfan va creepy

Lambo skriver:
Är det bara jag som känner mig totalt handikappad när jag ser videos ifrån arma där folk inte använder Trackir?
Grym film annars mr Trace!
Är det bara jag som känner mig totalt handikappad när jag ser videos ifrån arma där folk inte använder Trackir?
Tobe skriver:

Nix, sitter och tänker precis samma sak. Synfältet känns typ begränsat och klumpigt på något sätt. Knappt att det är samma spel ensLambo skrev: Är det bara jag som känner mig totalt handikappad när jag ser videos ifrån arma där folk inte använder Trackir?

Loggert skriver:
Jag tycker att alla som har track ir i klanen ska lägga ett par hundra var så resten också kan köpa det
Jag tycker att alla som har track ir i klanen ska lägga ett par hundra var så resten också kan köpa det

Dansk_skalle skriver:
Då förutsätter du ju att mer än hälften har TrackIR. Eller att de som har är jävligt rika och givmilda.
Då förutsätter du ju att mer än hälften har TrackIR. Eller att de som har är jävligt rika och givmilda.
Trracer skriver:

Ish skriver:
Mysigt
Mysigt

Koxen skriver:
Från det massiva PvP
Det är ingen speciell ordning men bara ett exempel på hur det kunde gå. tyvärr krånglar mitt Fraps så inspelningen avbryts lite när den vill.
SSG PvP ihopklippt
Från det massiva PvP
Det är ingen speciell ordning men bara ett exempel på hur det kunde gå. tyvärr krånglar mitt Fraps så inspelningen avbryts lite när den vill.
SSG PvP ihopklippt
Tomten skriver:
Det var en fin film Koxen
Det var en fin film Koxen

Koxen skriver:
Hittade även ett par jääävligt gamla filmer som jag och några polare gjorde i Operation Flashpoint. dom är inspelade runt 2002-2004 mins inte exakt. enjoy
OPFStunts2.avi
OPFStunts3.avi
Hittade även ett par jääävligt gamla filmer som jag och några polare gjorde i Operation Flashpoint. dom är inspelade runt 2002-2004 mins inte exakt. enjoy

OPFStunts2.avi
OPFStunts3.avi
Tomten skriver:
Dom är fina dom med.
Dom är fina dom med.

Fishstick skriver:
JAG VILL HA LEGO I ARMA 2
JAG VILL HA LEGO I ARMA 2
Tobe skriver:
Haha fyfan va grymma OPF filmer. Respekt för att ni fick in Hell March också ;D
Haha fyfan va grymma OPF filmer. Respekt för att ni fick in Hell March också ;D
Loggert skriver:
O fortuna
Mmmmmmmm
O fortuna

Dansk_skalle skriver:
FUUUUUUU vad möpigt xD Jag som nästan känner mig lite obekväm vid våra "oambitiösa" uppställningar och befodringar.
FUUUUUUU vad möpigt xD Jag som nästan känner mig lite obekväm vid våra "oambitiösa" uppställningar och befodringar.
Edwin skriver:
Skulle vi börja med sådana befodringscermonier skulle jag sluta i SSG.
Skulle vi börja med sådana befodringscermonier skulle jag sluta i SSG.
Loggert skriver:
Jag tyckte talet där de beskrev hur viktig han hade varit för United states of america var roligast..
Eller de fruktansvärt egagerade hoah
Jag tyckte talet där de beskrev hur viktig han hade varit för United states of america var roligast..
Eller de fruktansvärt egagerade hoah

Aske skriver:
Varför snackar de om armén när de helt klart spelar som USMC undrar jag?
Varför snackar de om armén när de helt klart spelar som USMC undrar jag?

Rigge skriver:
vi "hade" ju så innan jul, inte riktigt lika stenhårt men endå!Edwin skrev: Skulle vi börja med sådana befodringscermonier skulle jag sluta i SSG.
Edwin skriver:
Inte i närheten Rigge.
Inte i närheten Rigge.
Dansk_skalle skriver:
De verkar vara en allmänt ???-klan och en ::)-klan. Kollar man på deras gameplay-videos så kör de med thirdperson och in-game order som med AI...
De verkar vara en allmänt ???-klan och en ::)-klan. Kollar man på deras gameplay-videos så kör de med thirdperson och in-game order som med AI...