Blandade ArmA2 småklipp här
Re: Blandade ArmA2 småklipp här
Carlbark skriver:
Släng ihop ett manus, tvångskommendera skådisar, så kör vi!
Släng ihop ett manus, tvångskommendera skådisar, så kör vi!
Heisenberg skriver:
be pelle skrota söndags OP:n så dedicerar vi den till dig istället
be pelle skrota söndags OP:n så dedicerar vi den till dig istället
Dansk_skalle skriver:
Jag har varit sugen på att göra en uppstyrd film med omtagningar och ett mer selektivt innehåll, men nu har jag ju fått lekt av mig lite grann så nån annan får gärna ge det ett försök
Jag har varit sugen på att göra en uppstyrd film med omtagningar och ett mer selektivt innehåll, men nu har jag ju fått lekt av mig lite grann så nån annan får gärna ge det ett försök

Fredrik skriver:
Sluta Dansk du kommer inte undan din roll som kameraman
Sluta Dansk du kommer inte undan din roll som kameraman
Pelle skriver:
OT slutar nu
Detta är inte en diskussionstråd för hur vi styr upp filmer.
OT slutar nu
Detta är inte en diskussionstråd för hur vi styr upp filmer.
Carlbark skriver:
Flyga på fjälle
Flyga på fjälle
Traxx skriver:
Men snälla nån! BYT MUSIK!
Men snälla nån! BYT MUSIK!
Reisdal skriver:

Edit.. skön musik CB. Kände nästan för att sjunga en liten truddelutt till det
Jag har träffat Hans ZimmerCarlbark skrev: Fucking Hans Zimmer igen alltså... Musiken hade passat bättre om jag hade blivit lite skjuten och någon ba: "NOOO CARLBARK!!! YOU ARE NOT GOING TO DIE HERE MAN!! I WILL CARRY YOU!!!! OH SHIT! THE GUY SAVING CARLBARK GOT SHOT MAN! WHAT WE GONNA DO MAN?! AAAW SHIIIT!!! FUCK FUCK FUCK!!! "

Edit.. skön musik CB. Kände nästan för att sjunga en liten truddelutt till det
Heisenberg skriver:
SSG - Black Hawk Down
SSG - Black Hawk Down

Plöen skriver:
Lol nice heisenberg, Jag ba "Oh not again" haha!
Lol nice heisenberg, Jag ba "Oh not again" haha!
Traxx skriver:
Hahaha! Fy faaan va jag önska jag va med där! Fan va skojj o höra "Oooh! Kolla helikoptern! OJ OJ OJ! OJ OJ OJ! Hahaha!"
Hahaha! Fy faaan va jag önska jag va med där! Fan va skojj o höra "Oooh! Kolla helikoptern! OJ OJ OJ! OJ OJ OJ! Hahaha!"
Heisenberg skriver:
SSG - Folkrace
SSG - Folkrace
Fredrik skriver:
Hahaha varför missar ja sånt
Hahaha varför missar ja sånt
Heisenberg skriver:
SSG - Ännu ett klassiskt ögonblick
SSG - Ännu ett klassiskt ögonblick
Melvin skriver:
Awesome!
Awesome!
Koxen skriver:
- EDWIN EEEEDWIN!!!
- De e luuugnt..
CRASH!
- EDWIN EEEEDWIN!!!
- De e luuugnt..
CRASH!

Heisenberg skriver:
SSG - Indirect shoot down
SSG - Indirect shoot down
Heisenberg skriver:
Drifting in the mountain
Drifting in the mountain
Izo skriver:
Vilken bil? aldrig sett nån bil i arma som ballar ur lika enkelt som den där... eller har ni installerat "Lingor driftmod" ?
Vilken bil? aldrig sett nån bil i arma som ballar ur lika enkelt som den där... eller har ni installerat "Lingor driftmod" ?

Pelle skriver:
Pinzgauer. Kommer med Lingor.
Pinzgauer. Kommer med Lingor.
Traxx skriver:
Minemineminemineminemine!
Minemineminemineminemine!
Heisenberg skriver:
There once was a little boy named Heisenberg who was suppose to play Rolling Thunder for the first time in his life, but it didn't start very well. First he had some corrupt game files so he nearly didn't make it to the start.
And when it had started he was so full of joy but he soon realized that his volume was too high. He eagerly went hunting for the Options button and as luck would have it he pressed respawn instead.
Little Heisenberg was now alone in the FOB with the tanks far away but he put his hope in a Chinook that stood neatly parked. So little Heisenberg went running over to it like a little schoolgirl and the chopper pilot said yes to the question of dropping him of with his friends. But little Heisenberg took out the victory to early and his mouse started to malfunction so he couldnt get out of the gunsight and the chopper flew away with out him.
When little Heisenberg cried out that he was still on the ground the helicopter pilot turned around but he was in too big of a hurry and flew right in to a tree as shown in the video belove.
Rolling Thunder 2 - The Helicopter Incident
There once was a little boy named Heisenberg who was suppose to play Rolling Thunder for the first time in his life, but it didn't start very well. First he had some corrupt game files so he nearly didn't make it to the start.
And when it had started he was so full of joy but he soon realized that his volume was too high. He eagerly went hunting for the Options button and as luck would have it he pressed respawn instead.
Little Heisenberg was now alone in the FOB with the tanks far away but he put his hope in a Chinook that stood neatly parked. So little Heisenberg went running over to it like a little schoolgirl and the chopper pilot said yes to the question of dropping him of with his friends. But little Heisenberg took out the victory to early and his mouse started to malfunction so he couldnt get out of the gunsight and the chopper flew away with out him.
When little Heisenberg cried out that he was still on the ground the helicopter pilot turned around but he was in too big of a hurry and flew right in to a tree as shown in the video belove.
Rolling Thunder 2 - The Helicopter Incident
Mackell skriver:
Hahaha nu vet jag vad det är man kallar otur!
Hahaha nu vet jag vad det är man kallar otur!

Heisenberg skriver:
jag kände mig som en riktig jävla redig noob där i början alltså
jag kände mig som en riktig jävla redig noob där i början alltså