Blandade ArmA2 småklipp här
Re: Blandade ArmA2 småklipp här
Carlbark skriver:
SAAAAAAAAAAAATAAAAAAN
SAAAAAAAAAAAATAAAAAAN
Koxen skriver:
Holy! Vad hände?
Holy! Vad hände?

Pelle skriver:
Pelle: Jag hittade en tyskbössa med granattillsats! Vi går upp någon våning och slår ut MG-nästen med den! *Pang*
Patrick: Den gick kort!
Tyskarna: WTF DUDEZ!
Det var två PzKpfw II-vagnar som sköt.
Pelle: Jag hittade en tyskbössa med granattillsats! Vi går upp någon våning och slår ut MG-nästen med den! *Pang*
Patrick: Den gick kort!
Tyskarna: WTF DUDEZ!
Det var två PzKpfw II-vagnar som sköt.
Reisdal skriver:
haha awesome! Det huset används ofta som en kulmagnet. Kom ihåg mitt första uppdrag i ssg då vi skulle tillfångata denna Opforsnubben. Vi gick in i huset för att kolla runt lite, fann att vi var mitt i skiten bland massa bmps och stridsvagnar, innan vi visste ordet av så låg vi på golvet och skrek av rädsla. Haha det var awesome!
haha awesome! Det huset används ofta som en kulmagnet. Kom ihåg mitt första uppdrag i ssg då vi skulle tillfångata denna Opforsnubben. Vi gick in i huset för att kolla runt lite, fann att vi var mitt i skiten bland massa bmps och stridsvagnar, innan vi visste ordet av så låg vi på golvet och skrek av rädsla. Haha det var awesome!
Heisenberg skriver:
SSG - Izo "VA FAN SA DU?!!?!"
SSG - Izo "VA FAN SA DU?!!?!"
Heisenberg skriver:
SSG - Invasion 44 [Närkontakt av 3:e Graden]
SSG - Invasion 44 [Närkontakt av 3:e Graden]
Heisenberg skriver:
SSG - Skyttelinje
smakprov på vad som kanske kan komma att dyka upp här dom kommande dagarna
SSG - Skyttelinje
smakprov på vad som kanske kan komma att dyka upp här dom kommande dagarna
Carlbark skriver:
FRONTPAGE:A PELLE
FRONTPAGE:A PELLE
Heisenberg skriver:
sjukt snyggt plöen!
sjukt snyggt plöen!
Heisenberg skriver:
Darkhorse hör rapar utan för sitt hus klockan 3 på natten
SSG - Random Radioprat
förlåt Darkhorse men den är klockren ;D
Darkhorse hör rapar utan för sitt hus klockan 3 på natten
SSG - Random Radioprat
förlåt Darkhorse men den är klockren ;D
muntern skriver:
Arma 2: Ghosts
Detta spel ger mig goose bumbs! Han som har gjort denna video har gjort så många fler som är värt att kika på!
Arma 2: Ghosts
Detta spel ger mig goose bumbs! Han som har gjort denna video har gjort så många fler som är värt att kika på!
Carlbark skriver:
Plöens Mashup och Heisenbergs fältet, känns jävligt fräscht. Riktigt på.
Plöens Mashup och Heisenbergs fältet, känns jävligt fräscht. Riktigt på.
Argus skriver:
Det känns storslaget på nåt sätt. Jag är nöjd över hur ni tolkade mina order för den där framryckningen.. Dock är jag lite besviken på att det inte är något som täcker sektorerna åt sidan och bakåt i andra halvan av filmen, ser lite B ut.
Det känns storslaget på nåt sätt. Jag är nöjd över hur ni tolkade mina order för den där framryckningen.. Dock är jag lite besviken på att det inte är något som täcker sektorerna åt sidan och bakåt i andra halvan av filmen, ser lite B ut.
Carlbark skriver:
Vi har en skyttegrupp till höger om oss och bakom oss har vi ytterligare en skyttegrupp + HMMV + Alpha. Det hade ju sett bättre ut, men det hade varit dummare!
Vi har en skyttegrupp till höger om oss och bakom oss har vi ytterligare en skyttegrupp + HMMV + Alpha. Det hade ju sett bättre ut, men det hade varit dummare!
Loggert skriver:
India täckte södra flanken under stora delar av framryckningen.
India täckte södra flanken under stora delar av framryckningen.
Stiltman skriver:
Som loggert sa, india fanns på högerflanken och slog ut mycket av de fi som kom därifrån samt framifrån.
Som loggert sa, india fanns på högerflanken och slog ut mycket av de fi som kom därifrån samt framifrån.
Argus skriver:
Ni har helt rätt, men det syns ju inte i filmen
Ni har helt rätt, men det syns ju inte i filmen

Heisenberg skriver:
argus man hör ju när pelle får panik för att han ser KA-58:an
argus man hör ju när pelle får panik för att han ser KA-58:an
Izo skriver:
Alldeles för seg dom första minuterna, slowmotion är nice, men inte slowmotion i 2 minuter av folk som springer.
Föredrog v1.0, men det är bra att du försöker
Alldeles för seg dom första minuterna, slowmotion är nice, men inte slowmotion i 2 minuter av folk som springer.
Föredrog v1.0, men det är bra att du försöker

Heisenberg skriver:
försökte få nån slags dramatisk uppbyggnad men det gick väll så där, början var bättre på första klippet men slutet var bättre på det här (tycker jag iallafall)
försökte få nån slags dramatisk uppbyggnad men det gick väll så där, början var bättre på första klippet men slutet var bättre på det här (tycker jag iallafall)
Carlbark skriver:
Fucking Hans Zimmer igen alltså... Musiken hade passat bättre om jag hade blivit lite skjuten och någon ba: "NOOO CARLBARK!!! YOU ARE NOT GOING TO DIE HERE MAN!! I WILL CARRY YOU!!!! OH SHIT! THE GUY SAVING CARLBARK GOT SHOT MAN! WHAT WE GONNA DO MAN?! AAAW SHIIIT!!! FUCK FUCK FUCK!!! "
Fucking Hans Zimmer igen alltså... Musiken hade passat bättre om jag hade blivit lite skjuten och någon ba: "NOOO CARLBARK!!! YOU ARE NOT GOING TO DIE HERE MAN!! I WILL CARRY YOU!!!! OH SHIT! THE GUY SAVING CARLBARK GOT SHOT MAN! WHAT WE GONNA DO MAN?! AAAW SHIIIT!!! FUCK FUCK FUCK!!! "
Walkman skriver:
Hehe, vi borde verkligen ta tag i filmskapandet som vi pratat om i 1 år
Hehe, vi borde verkligen ta tag i filmskapandet som vi pratat om i 1 år
Heisenberg skriver:
carlbark du får se till att bli skjuten idag på SAM och hålla mig/dansk i närheten så ska du nog se att ett sånt klipp dyker upp på forumet ::)
carlbark du får se till att bli skjuten idag på SAM och hålla mig/dansk i närheten så ska du nog se att ett sånt klipp dyker upp på forumet ::)