Blandade ArmA2 småklipp här
Re: Blandade ArmA2 småklipp här
Rigge skriver:
vackraste chernarus
ArmA:2 - chernarus äääääär ju så fint så!
märk väl hur marken formas om ju längre vi åker, inte så uppenbart just i denna video men det var mer uppenbart en bit innan...
vackraste chernarus
ArmA:2 - chernarus äääääär ju så fint så!
märk väl hur marken formas om ju längre vi åker, inte så uppenbart just i denna video men det var mer uppenbart en bit innan...
Anders skriver:
Jag jag fattar ärligt talat inte heller varför de gjorde ett sådant system för uppritning av träd och buskar... :S Haha, ser enligt mig, rent för jävligt ut...
Jag jag fattar ärligt talat inte heller varför de gjorde ett sådant system för uppritning av träd och buskar... :S Haha, ser enligt mig, rent för jävligt ut...
Ish skriver:
Mjo det borde vart CryEngine3, eller vadå? Folk som gnäller om prestandan nu skulle ju ta självmord.
Mjo det borde vart CryEngine3, eller vadå? Folk som gnäller om prestandan nu skulle ju ta självmord.
Anders skriver:
Cryengine3 ftw!
Hahahha, jag fick precis en bild upp i huvet om alla arma2 gnällspikar tar självmord.Ish skrev: Mjo det borde vart CryEngine3, eller vadå? Folk som gnäller om prestandan nu skulle ju ta självmord.

Cryengine3 ftw!
Koxen skriver:
Där hade man fan inte velat vara Fi. grymmt skjutet!
Trracer skriver:

Alla i QL kan skjuta så bra.
Kan hålla kurs om nån är intresserad.
Skjuter på 1300-1900m. Det är inte så svårt när man vet hur man ska göraKoxen skrev:Där hade man fan inte velat vara Fi. grymmt skjutet!

Alla i QL kan skjuta så bra.
Kan hålla kurs om nån är intresserad.
Koxen skriver:
Absolut. jag skjuter som en kratta och har inga som helst referenspunkter med siktet. läste lite i din egna tråd i pansar iaf.
Absolut. jag skjuter som en kratta och har inga som helst referenspunkter med siktet. läste lite i din egna tråd i pansar iaf.
Tomten skriver:
När kommer filmen från kampanjliret egentligen? :O
När kommer filmen från kampanjliret egentligen? :O
Walkman skriver:
Den är väll lite längre upp i tråden.
Den är väll lite längre upp i tråden.
Koxen skriver:
Tomten, om du menar från PvP så sket det sig med den långa varianten. märkte att mitt fraps bara filmade små stötar när jag trodde den filmade långa fina sekvenser så den korta jag gjorde får duga för denna gång.
Tomten, om du menar från PvP så sket det sig med den långa varianten. märkte att mitt fraps bara filmade små stötar när jag trodde den filmade långa fina sekvenser så den korta jag gjorde får duga för denna gång.
Tomten skriver:
Nä tänkte mest på det Reaper filma. Det du la ut var lagom mycket, Koxen. Det är roligast när man bara tar ut highlightsen tycker jag. Så tummen upp på det
Nä tänkte mest på det Reaper filma. Det du la ut var lagom mycket, Koxen. Det är roligast när man bara tar ut highlightsen tycker jag. Så tummen upp på det

Rigge skriver:
Op. Voodoo People
ArmA.2 - Op. Voodoo People RTB
(det var bra mycke fläskigare action påvägen upp!)
Op. Voodoo People
ArmA.2 - Op. Voodoo People RTB
(det var bra mycke fläskigare action påvägen upp!)
Pelle skriver:
Hahaha Rigge nu fattar jag varför ni saktade in
Jag tänkte "WTF?! This is bat country!" när ni började sakta ner och drog om er i full fart.
Hahaha Rigge nu fattar jag varför ni saktade in

Ish skriver:
Fraps delar upp.. Det blir klipp på typ 4GB någonting.Koxen skrev: Tomten, om du menar från PvP så sket det sig med den långa varianten. märkte att mitt fraps bara filmade små stötar när jag trodde den filmade långa fina sekvenser så den korta jag gjorde får duga för denna gång.
Rigge skriver:

Ish skrev:Fraps delar upp.. Det blir klipp på typ 4GB någonting.Koxen skrev: Tomten, om du menar från PvP så sket det sig med den långa varianten. märkte att mitt fraps bara filmade små stötar när jag trodde den filmade långa fina sekvenser så den korta jag gjorde får duga för denna gång.
den registrerade versionen ja, testversionen stoppar inspelningen på 30sek utan att sätta igång den igenIsh skrev:Fraps delar upp.. Det blir klipp på typ 4GB någonting.Koxen skrev: Tomten, om du menar från PvP så sket det sig med den långa varianten. märkte att mitt fraps bara filmade små stötar när jag trodde den filmade långa fina sekvenser så den korta jag gjorde får duga för denna gång.

Koxen skriver:
upptäckte detta lite senare ::)
upptäckte detta lite senare ::)
Trracer skriver:
Koxen leder oss till döden...
Soldier 6 bites the dust.
Premiär vare för mitt trackir, därför det kan vara lite yrt.
Koxen leder oss till döden...
Soldier 6 bites the dust.
Premiär vare för mitt trackir, därför det kan vara lite yrt.
Dansk_skalle skriver:
PvP? Hur många var det på fiendesidan?
Bra filmat btw. Varför måste du vara pansar, jag vill ha filmer från infanteriet på söndags-op
PvP? Hur många var det på fiendesidan?
Bra filmat btw. Varför måste du vara pansar, jag vill ha filmer från infanteriet på söndags-op

Walkman skriver:
Hehe, du har trackir men endå vrider du bössan dit du ska titta
TIME TO GET USED TO IT!
Hehe, du har trackir men endå vrider du bössan dit du ska titta

Loggert skriver:
Fast ibland så vrider jag runt med bössan även fast jag har trackir... Ibland är det skönt att kunna panga på det man tittar på snabbt.
Fast ibland så vrider jag runt med bössan även fast jag har trackir... Ibland är det skönt att kunna panga på det man tittar på snabbt.

Ish skriver:
Ok om man flyger, men som inf känns det inte nödvändigt. 2k för att slippa hålla nere alt när man ser sig omkring. Vilket man sällan Bör göra som inf, då man alltid bör titta i riktningen man håller vapnet :p
Vilket är exakt varför jag inte förstår varför man behöver trackir till att börja med :pLoggert skrev: Fast ibland så vrider jag runt med bössan även fast jag har trackir... Ibland är det skönt att kunna panga på det man tittar på snabbt.![]()
Ok om man flyger, men som inf känns det inte nödvändigt. 2k för att slippa hålla nere alt när man ser sig omkring. Vilket man sällan Bör göra som inf, då man alltid bör titta i riktningen man håller vapnet :p
Argus skriver:
Jag tycker ändå headtracking ger en oerhört förbättrad närvarokänsla och plus att det är roligt =)
Jag tycker ändå headtracking ger en oerhört förbättrad närvarokänsla och plus att det är roligt =)
Ish skriver:
Ja, jag skulle inte tacka nej om jag fick en. Men i dagsläget skulle jag behöva lite mer övertalning.
Ja, jag skulle inte tacka nej om jag fick en. Men i dagsläget skulle jag behöva lite mer övertalning.