Sida 2 av 5

Re: ACE 2 Media/Features Tråden

Postat: ons 02 dec 2009, 00:39
av SSG
Aske skriver:
Och så förstås, dem har gjort granaterna användbara!

Re: ACE 2 Media/Features Tråden

Postat: ons 02 dec 2009, 09:52
av SSG
Loggert skriver:
Nu ska jag gör VL lite småpilska...

[img]http://i286.photobucket.com/albums/ll84 ... h-1WF1.jpg[/img]

[img]http://i286.photobucket.com/albums/ll84 ... h-1WF2.jpg[/img]

"Some screens of the redesigned Ah-1W Super Cobra model. The Weaponstations and their Payload are exchangable."

[img]http://i286.photobucket.com/albums/ll84 ... h-1ZF1.jpg[/img]
Z versionen ;)

Re: ACE 2 Media/Features Tråden

Postat: ons 02 dec 2009, 10:54
av SSG
Aske skriver:
Inte bara VL som blir pilska :D

Ryggsäckarna är ju nice också, skitbra för t.ex Echo Sierra som kanske inte har samma möjlighet att få support i form av ammunition m.m.

Re: ACE 2 Media/Features Tråden

Postat: ons 02 dec 2009, 13:19
av SSG
Rigge skriver:
jag har hört en liten viskning att vi eventuellt kmr ha en första version i våra händer inom 2 månaders radie ::)

Re: ACE 2 Media/Features Tråden

Postat: ons 02 dec 2009, 13:43
av SSG
Carlbark skriver:
DEN SOM VISKAR HAN LJUGER

Re: ACE 2 Media/Features Tråden

Postat: ons 02 dec 2009, 14:49
av SSG
Trracer skriver:
ACE2 lär ju förändra sättet vi spelar på radikalt iallafall.

Re: ACE 2 Media/Features Tråden

Postat: ons 02 dec 2009, 16:29
av SSG
Rigge skriver:
Trracer skrev: ACE2 lär ju förändra sättet vi spelar på radikalt iallafall.
oja, den saken är säker!

Re: ACE 2 Media/Features Tråden

Postat: ons 02 dec 2009, 19:34
av SSG
Ish skriver:
Carlbark skrev: DEN SOM VISKAR HAN LJUGER
Ja, det är som man brukar säga, den som hör någon viska har bra hörsel.

Re: ACE 2 Media/Features Tråden

Postat: ons 02 dec 2009, 19:54
av SSG
Dansk_skalle skriver:
Nåt jag tänker på är att vi alltid springer under våra OP's. Orkar man det i ACE?

Re: ACE 2 Media/Features Tråden

Postat: ons 02 dec 2009, 20:28
av SSG
Robinio skriver:
Dansk, VI ÄR JU SSG, VI ÄR BÄST :P

Re: ACE 2 Media/Features Tråden

Postat: ons 02 dec 2009, 23:06
av SSG
Pelle skriver:
dansk_skalle, så mycket springer vi inte, och för att svara på frågan, i ACE har man stamina som påverkas av vad du bär på för prylar. Så man kan inte springa så länge.

Re: ACE 2 Media/Features Tråden

Postat: ons 02 dec 2009, 23:16
av SSG
Tobe skriver:
Stackars KSP-soldater ;D Dags att införa laddar-jävlar!

Re: ACE 2 Media/Features Tråden

Postat: ons 02 dec 2009, 23:39
av SSG
Ish skriver:
Dansk@ Du måste se det positivt.. De baserade inte stamin'an på mig i toppform.. Tur det! ;)

Re: ACE 2 Media/Features Tråden

Postat: tor 03 dec 2009, 19:13
av SSG
Loggert skriver:
http://forums.bistudio.com/showpost.php?p=1504351&postcount=1591 skrev: A.C.E. Mod for ArmA 2, Official Announcement!

It has been nearly 1 year, since the A.C.E. Advanced Combat Environment Mod, for ArmA 1, was released.
Since that release, we have been constantly working on our Mod, to improve it, expand it, and fix the things we could.
In the meantime, ArmA 2 has been released for about 6 months, and our attention has been on the mod for ArmA 2, for at least that long.

Today we would like to announce our plans for a Public Release.
As with ACE1, we have decided to start with a Public Beta Release, planned for the week of 7 December.
We intend to keep updating our Mod on a daily basis in this Public Beta stage.
We do this to get as much feedback and bug reports as possible, as soon as possible, and provide everyone the latest code to test.

Then before the end of the year, we hope to deliver a few promised, finalized features, and fix immediate issues that are found.


What is A.C.E. and what is it not

A.C.E. for ArmA 2 is a full conversion mod and is based on A.C.E. for ArmA 1, which was based on WGL for OFP.
The WGL roots were "When realism matters". We lifted this already a little bit with A.C.E. 1.
And with A.C.E. 2 it is no different. We try to keep a balance between realism and gameplay. We try not to sacrifice either in name of the other.
We try to please as many as possible, but it is simply impossible to please all.
Please feel free to give constructive feedback on our choices.


The Package

The A.C.E. Package for ArmA 2 consists out of 3 building blocks:

* CBA: Community Base Addons
* ACE: Core
* ACEX: eXtras

CBA and ACE are a requirement, while ACEX is an optional expansion pack.
This way, we hope to support our users who have requested smaller mod size, and ability to concentrate on their type of units/vehicles/weapons for countries they like to play with/against.

Status

Much of the Mod has been rewritten / optimized, and we have based our workflow and tools on CBA methods.

Compatibility

We strive to keep our addons/mods as compatible as possible with others.
Sometimes this is not possible, or there were specific reasons why we had to go some way.
Please feel free to supply feedback on any compatibility issue you might encounter.

Installer, Updater, Patcher

There have been significant changes to the way we distribute our Mod.
Due to the ever growing sizes of content, and thus installers and updates, we have switched to a realtime patching system, called rSync, which is the core tool of the "Six Updater" Suite.
The software, once installed, can be used to install, update, maintain and repair managed modfolders.
It uses smart technologies to minimize the amount of data that needs to be downloaded, and is a very lightweight and fast protocol.

The technology has been in use for several months by the ACE team, and individual testers aswell as communities.
Documentation will be provided, and support delivered where possible.

Our milestone releases will be available in easy mirrorable 7z files, to minimize the stress on the rsync system, and give people casual means to download the initial install.

Mirrors

HTTP / FTP

We are looking for http / ftp mirrors to release our Milestone 7z's on.

Rsync

We are looking for rsync mirrors. An rsync mirror can be setup on any linux or Windows (using Cygwin) server.
Total connections and overal bandwidth can be limited.
More info soon.

Re: ACE 2 Media/Features Tråden

Postat: tor 03 dec 2009, 19:13
av SSG

Re: ACE 2 Media/Features Tråden

Postat: tor 03 dec 2009, 19:15
av SSG
Carlbark skriver:
AWESOMENESS!!!!

Re: ACE 2 Media/Features Tråden

Postat: tor 03 dec 2009, 19:26
av SSG
Ish skriver:
Kl 00:00 på Söndag.. Jag gissar att det inte är britter som utvecklar? :p

Re: ACE 2 Media/Features Tråden

Postat: tor 03 dec 2009, 19:33
av SSG
Tobe skriver:
WOOO!!

Re: ACE 2 Media/Features Tråden

Postat: tor 03 dec 2009, 19:35
av SSG
Stiltman skriver:
Uppesittarkväll??!?
alla tar väll ledigt måndag antar jag.. ;)

Re: ACE 2 Media/Features Tråden

Postat: tor 03 dec 2009, 19:35
av SSG
Carlbark skriver:
Jag tar ledigt nu!

Re: ACE 2 Media/Features Tråden

Postat: tor 03 dec 2009, 19:37
av SSG
Carlbark skriver:
Tills då alltså.

Re: ACE 2 Media/Features Tråden

Postat: tor 03 dec 2009, 19:41
av SSG
Tobe skriver:
Jafan, på måndag måste vi ju slänga ihop ett ACE2 uppdrag och KRIGA TILLS ÖGONEN EXPLODERAR ÖVER SKÄRMEN OCH TANGENTBORDET, och sen lite till!!

Ledig är man i 2 veckor till, så det är underbart!

Re: ACE 2 Media/Features Tråden

Postat: tor 03 dec 2009, 19:43
av SSG
Carlbark skriver:
Pra' Pra'!

Alltså, spel klockan...... ... ... .. När då?

Re: ACE 2 Media/Features Tråden

Postat: tor 03 dec 2009, 19:50
av SSG
Ish skriver:
Tobe skrev: Jafan, på måndag måste vi ju slänga ihop ett ACE2 uppdrag och KRIGA TILLS ÖGONEN EXPLODERAR ÖVER SKÄRMEN OCH TANGENTBORDET, och sen lite till!!

Ledig är man i 2 veckor till, så det är underbart!
OK Tobe, men då får jag ha min gamla skärm redo att explodera på :p
Kan ju inte kladda ner den nya.

Re: ACE 2 Media/Features Tråden

Postat: tor 03 dec 2009, 19:54
av SSG
Tobe skriver:
Ish skrev: OK Tobe, men då får jag ha min gamla skärm redo att explodera på :p
Kan ju inte kladda ner den nya.
Hett tips!

[img]http://www.fotoagent.dk/single_picture/ ... 092074.jpg[/img]